Mart 10, 2010

Yalan Mı, Gerçek Mi?


GSTV'de 2-2lik Steaua Bükreş maçı var. Arda solda, Lincoln göbekte şov yapıyorlar. Nonda da golleri kaçırıyor. Mehmet Topal bile hızlı oynuyor. Ama ben en çok Lincoln'e takılıyorum. O mu suçlu, biz mi çözemiyorum. Feldkampla Beşiktaş maçındaki sorunu, Bülent'le Hamburg maçı sorunu. Bir de arada Sivas'a gitmemek için sakatım dedi dedikoduları. Nedense ne O'nu ne de bizi suçlayabiliyorum. Oklar her seferinde Bülent'e dönüyor. 2.Hamburg maçında Lincoln'u çıkarıp, Mehmet Güven'i sokması, ardından da oyunu kurtarmak için 6 ay oynamayan Hasan'ı sokması geliyor aklıma. Bülent'e de toz kondurasım yok aslında, ne de olsa finalin tek kollu kaptanı.
Ama bu sene Lincoln olsa Rijkaard'la nasıl olurdu, sorun yaşamadan devam edebilir miydi, Rijkaard'ın has adamı olur muydu acaba diye düşünmeden edemiyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails