Şubat 05, 2009

Kalmak İstiyorum


David Beckham dönüş tarihi 9 Mart yaklaşınca dayanamadı ve sessizliğini bozdu. Rangers'la yapılan hazırlık karşılaşmasından sonra Milan'da kalmak istediğini açıklayan Beckham Galaxy'nin benim için yaptıklarına minnettarım. Halen Galaxy oyuncusuyum. Ancak Milan'da kalmak istiyorum. Burada kalmam halinde 2010 Dünya Kupası'nda forma giyeceğime inanıyorum" dedi. Dönüşüne 1 ay kalan İngiliz yıldızdan gelen "kalmak istiyorum" çağrısına, Galaxy yönetiminin nasıl karşılık vereceği ise merakla bekleniyor.
Beckham için 250 milyon doları gözden çıkaran Amerikan ekibi, İngiliz futbolcuya futbolculuğunun yanısıra, tribünleri doldurması nedeniyle de özel önem veriyor.


O değil de bir Ronaldinho vardı. Ona ne oldu?

2 yorum:

Alfredo dedi ki...

Beckham'ı bırakıcaklarını sanmıyorum.Ama kalsa iyi olur Milano'da severim kendisini.

Ronaldinho kim abi? ben öyle birini tanımıyorum daha hiç duymadım adını bi yanlışlık olmayasın...
:D :D

Juan y Fer dedi ki...

hello,
It is normal that Beckham wants to stay at Milan and that Milan wants his continuity, because for example as he showed at Real Madrid, he is worker player and of course he has too quality.
Regards,
http://saqueneutral.blogspot.com/
(a blog about sport in English and Español)

Related Posts with Thumbnails