Mart 09, 2010

Elime Çarptığını TV'de gördüm.


Koray Arslan. At yalanı öpeyim inananı. Devamı.

5 yorum:

FatihE dedi ki...

Yavuz hırsız.

Adsız dedi ki...

Nereden biliyorsun yalan olduğunu.Gol attığı Posizyonu slow da oynatırsan aaaaaaaaaa el var dersin. Normal akışında oynat adama resmen top çarpmış.

Metonet dedi ki...

gol için değil, maçın ilk yarısında ayhan'ın pasına yaptığı hamleyi sormuşlar. o da ben farketmedim, arkadaşlarım maçtan sonra söyledi demiş.

orkuns dedi ki...

Asıl acı olan bu adamın haftanın karesine seçilmesi. Adam normal şartlarda kırmızı ile dışarıda kalması gerekirken haftanın yıldızı oluyor.Adaletin yok futbol.Sahtekar insanlardan nefret ediyorum (Gio dahil)

M.T dedi ki...

nedense bu Adsız'lar böyle anlamsız yorumları yapmaktan zevk alıyor. sizin gerçekten hayatta bir adınız olduğundan bile emin değilim ben! sana da yolda yürürken uçak çarpsın be Adsız. yaptığın yorum o derece klinik vaka.

Related Posts with Thumbnails