Mart 11, 2010

TW Steel Saatleri GSStore'larda.


585 Liradan başlayan fiyatlarla satışa çıkmış saatler. Pek ilgim yoktur saatlere, firmayı da hiç duymadım diye biraz araştırdım, büyük kol saati imalatçısı imiş. Renault F1 Takımı'nın da sponsoruymuş. Ama enteresandır ki wikipedia'da kendilerine ait hiç bir bilgi yok. Belki firma adı farklı geçiyordur diye üzerinde durmadım.

Ancak yabancı bir saat satış sitesinde rastladım. Armani, Hugo Boss gibi markalarla beraber satılıyor. O da bir şey tabi. Ama ismini beğenmedim, ne yalan söyleyim. Menşeini bulamadım ama fazlaca Çin malını anımsatan bir ismi var.

XLWatches
Resmi Site

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ürün açıklaması bölümünden copy/paste

"Garanti Süresi : 2 Yıl
Yurt Dışına Satış : Var
Eklenme Tarihi : 9 Mart 2010 Salı
TW STEEL Marka Bilgileri :

* TW STEEL saatlerinin tasarımları aynı zamanda firmanın sahibi olan Ton Cobelens tarafından yapılmaktadır.

* Üretici şirketin merkezi Hollanda’dadır.

* TW STEEL Marka saatlerin otomatik olan modellerinde İsviçre ETA Grubunun, quartz ( pilli ) olan modellerinde ise Japon MİYOTO Grubunun makineleri kullanılmaktadır.Bu makineler İsviçre ve Japonya'da üretilen son derece kaliteli ve 2 yıl uluslararası garantiye sahiptir.

* Saatlerde yüksek kaliteli, dayanıklı ve net görüntü sağlayan safir ve safir-mineral camlar kullanılmaktadır.

* 37 mm.'den 50 mm.'ye kadar uzanan çaptaki kasalarıyla ilgi çeken markanın Canteen Style, Grandeur ve Goliath adında üç ana koleksiyonda 79 model bulunmaktadır." vs. vs.

Metonet dedi ki...

görmemişim, baktım şimdi de göremedim ama buluruz bi ara. sağ ol.

Related Posts with Thumbnails