Ocak 11, 2009

Yusuf Şimşek'ten Kıvrak Hareketler


23.06.2008 Tarihinde Yusuf Şimşek'in Lig Tv ile yaptığı röportajdan bir alıntı:


- Geçen seneki Denizlispor - Fenerbahçe maçı da unutulmuyor.
Aslında yaşanan anormal bir şey yoktu. Sadece 16 dakikalık bir uzatma vardı. Sonuçta bizim hedefimiz ligde kalmaktı. Elimizden geleni yaptık ve alnımızın akıyla çıktık bu işten. Ama tabii ki Fenerbahçe'nin durumu üzücü. Şampiyon olamları gereken bir maçtı ve olamadılar. Ama insanların benim hakkımda düşünecekleri çok şey olabilirdi. Allah korusun kötü oynasam ya da son dakikalarda bir gol yesek belki de ömür boyu çoluğum çocuğum bu izleri taşıyacaktı. Ama alnımın akıyla çıktım.

-Fenerbahçeli misin?

Ben Fenerbahçeliyim. Sonuçta ekmeğini yedim, hizmet ettim.

-Daha öncesini soruyorum. Çocukken de Fenerbahçeli miydin?

Evet evet Fenerbahçeliydim. Seviyordum Fenerbahçe'yi. Ama içine girdikten sonra değerini daha çok gördüm.
-Kaçan şampyonluğa üzüldün mü?
Tabii ki. Keşke daha önce şampiyon olup gelselerdi Denizli'ye.


Bu da Bursa'daki maçta sahanın ortasında Bursa tribünlerine üçlü çektirdikten sonra, devre arası Beşiktaş'a transfer olan Yusuf Şimşek'in 6.5 ay sonra 10.01.2009' da NTvSpor'a verdiği röportajdan bir alıntı:


Hakan Gündoğar: Sezon başında seninle antrenörlük kursunda bir röportaj yapmıştık, orada 10 numaralardan bahsetmiştik. Sergen'den sonra dedin 10 numara gelmedi, çok iyi bir oyun kurucu gelmedi dedin. Şimdi de belki sen Sergen'in yerine talipsin. Sergen'in boşluğunu dolduracağına inanıyor musun?
Yusuf Şimşek: Ben kimseyle kendimi kıyas etmiyorum, herkesin oyun stili farklı, yaşayış şekli farklı, özel hayatı farklı. Ben diğer futbolcularla aynı şeyi düşünmüyorum, özellikle Sergen abiyle aynı şeyi düşünmüyorum. Ben kendim için çıkar oynarım, ailem için çıkar oynarım, taraftar için ve kulübüm için çıkar oynarım. Ben kimseyle kendimi kıyas etmiyorum, ben yaptığım icraatlarla insanların kıyas etmesini istiyorum. Büyük camianın sorumluluklarını biliyorum, daha önce Fenerbahçe'de üç buçuk yıl gibi uzun süre hizmet ettim Fenerbahçe'ye. Oradaki zorlukları biliyorum, oradaki her şeyin sonuçla ilgili olduğunu, başarıyla ilgili olduğunu biliyorum. Gençliğimizde bunları tam idrak edemedik ama şimdi hem tecrübelendik hem olgunlaştık. Futbolumuzun da son demlerin yavaş yavaş geliyoruz. Her şeye daha çok iyi daha gidiyorum. Fenerbahçe'de yaşadığımız şampiyonluğu inşallah Beşiktaş'ta fazlasıyla doya doya, hem güzel futbol, hem güzel mücadele olarak kazanmak istiyoruz. Aynı şekilde Türkiye Kupası'nı da almak istiyoruz. Tek tek saymaya gerek yok, neticede hepsi takım arkadaşımız. Hepsi kaliteli futbolcular ki Beşiktaş kadrosunda bulunuyorlar. İnşallah onlarla biran önce buluşmak istiyorum. Bunu şimdi değil, imza atarken açıklayacaktık ama bu gerçek, biz sonradan değil anadan doğma Beşiktaşlıyız.



Biz buna arkadaş arasında " Kimin kayığına binersem onun küreğini çekerim" diyoruz...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails