Ocak 14, 2009

Devre Arası Transferleri


Ayın sonunu bekleyip toptan yazmayı düşünüyordum ama hareketlenme artınca araya bir es atıp not düşeyim dedim. Bizde meşhur bir söylem vardır. "Devre arasında alacağın oyuncu ya formda değildir, işine yaramaz ya da pahalıdır " derler. Hocalar ve başkanların sığındığı bir yalan da denebilir aslında zira Avrupa'nın dört bir yanında çatır çatır transferler dönüyor. Defoe'yi alan Tottenham forvete bir isim daha istiyor ve bu isim şu anda Adriano. Inter de onun yerine Chelsea'de küskünleri oynayan Drogba'yı istiyor. Sevenleri ayırmayın diyorum buradan ve Juventus'un Diego için Bremen'e €18 milyon teklif ettiğinin altını çiziyorum. Güzide basınımız onu hala Fener'e getirmeye çalışıyor. Yeşil-Beyaz'lılar "Gel 20'de anlaşalım" havasındalar. yakında biter gibi duruyor bu transfer. Arsenal Arshavin'i alamadı hala. Real Madrid Son 7 maçının 6'sını kazanan Wigan'dan Antonio Valencia'yı istiyor. Karşılığında para ile birlikte Saviola'yı nakite saydırıp kurtulmayı da planlıyor.

Rivayete göre Man City Kaka için £100 milyon'u gözden çıkarmış.Kaka için haftalık £500.000 telafuz ediliyor. Eğer bu rakamlar gerçekse "Ben Milano'da yaşlanmak istiyorum" diyen Kaka'nın kafasına edeyim. Hem aynı Kaka değil miydi yazın "Birgün mutlaka Premier Lig'de oynayacağım" diyen? Allah şaşırtmasın...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails