Aralık 19, 2008

Yaşamdan Futbol Hatıraları-2


Futbol üzerine filmleri incelerken vizyonda pek az kalan romantik komedi tarzı bir filme; "Aşk Tutulması"na rastladım.Film hakkında çıkan yazılara ve röportajlara ulaşmaya çalıştım. Galatasaray derbisi öncesi filmin Fenerbahçeli futbolcular için kulüpte özel gösterimi yapılmış,4-1 yenmelerinde bu filmin futbolcular üzerinde motive edici etkisi olduğu belirtilmişti fenerbahce.org'da.Birçok röportajda da"Soyadı gibi şeker adam"diye tabir edilmişti yönetmeni Murat Şeker.Fenerbahçe fanatiği bir ilaç mümessilinin aşka düşmesiyle gelişen öyküsünü filme çekmişti.Filmin dvd'si de henüz çıkmadığından merakımla öylece kalakaldım.

Ertesi gün katıldığım bir kokteylde benden yarım saat sonra içeri giren genç adama baktım bir an.Nereden tanıyordum diye düşünürken (thanks god!)tanıştırıldık:"Murat Şeker"..

Bir saat geçti geçmemişti ki müthiş bir muhabbet için başbaşa kalmıştık:FUTBOL!

İki sinema ve futbol tutkunu olarak zaman zaman son filmler hakkında konuşsak da gönül rekabetimiz üzerinden atışmadan duramadık.Atıştıkça da keyiflendik.Gerçekten soyadı gibi şeker bir adammış.En uygun zamanda tekrar sohbet etmeye sözleştik.Filmi görmek için sabırsızlanıyorum.Yazımı Murat Şeker'in güzel sözleriyle bitiriyorum:
"Ben kadın olsam, takım tutmayan bir adamla birlikte olmam. Bir takıma bağlanabilen bir adamı tercih ederim. En azından sevebilme yeteneği var, bağlanabiliyor ve onu asla yüzüstü bırakmıyor.Takım tutmak, bağlanabilmenin ifadesi. Bizler bir şeylere gerçekten bağlanabilen adamlarız"

2 yorum:

Can Tanaydi dedi ki...

Ben de çok merak ettim şimdi filmi

selaminko dedi ki...

eğlenceli bir film. renkleri sarı-lacivert değilde sarı-kırmızı; siyah-beyaz;bordo-mavi vs. vs. yani tuttugunuz takımın rengi olarak dusunup izlerseniz keyif alırsınız. Filmi beraber izlediğim kız arkadasımın sorusu şuydu: "ya gercekten siz boyle totemler yapıyormusunuz? sende yapıyormusun?"
ben: "e heralde. gecen hafta neden seni yerinden hic kaldırmadım gol attıktan sonra :)"

Related Posts with Thumbnails