Aralık 15, 2008

Rahmetli(!) derken?

Beşiktaş tarihiyle ilgili bir gezinti yaparken Çerkez kültürü ile ilgili bir blog siteye rastladım.Bilindiği gibi Çerkezlerin Beşiktaş'ın kuruluşundan beri önemli etkileri olmuştur kulübe.Hatta İzmir'e bağlı bir Çerkez köyünde herkes Beşiktaşlıdır bu yüzden.Sitede alıntı yapılan yazı tarihçi Tuğrul Yenidoğan'a ait.Fakat yazının üstüne atılan başlık ilginç:"Konuya başlarken Beşiktaşlı rahmetli yöneticimiz Adige( Kuzey Kafkasya’nın yerli halklarından)Süleyman Seba'yı da rahmetle anıyoruz"!..
Allah gecinden versin diyerek online olan Beşiktaş'lı arkadaşlarıma linki gönderdim.Herkes aynı şaşkınlığı gösterdi.Haberi yazının sahibi Sn.Yenidoğan'a ulaştırdım ve "Acaba Çerkez dilinde "rahmetli" başka bir anlama mı geliyor bilginiz var mı?" dedim.. Böyle bir şey olmadığını söyledi. İlgili siteye mesaj bıraktım.Bir gün kadar geçmesine rağmen bir yanıt veya düzeltme gelmedi. Takip etmeye devam edeceğim.Bakalım nasıl bir yanıt gelecek.Sağlık durumunun iyi olduğunu bildiğimiz büyük başkana (1 yıl önce aynı hastalığı yaşayan birisi olarak) her dakika acil şifalar diliyor ve özellikle şu karışık dönemde ona nasıl ihtiyaç duyduğumuzu belirtmeden geçemiyorum.

3 yorum:

Tuner dedi ki...

Tuğrul'u Can çok sever...

Can Tanaydi dedi ki...

Lan Tuner destursuz anma Can'ın adını!..

Tuner dedi ki...

Lakabıyla anabilir miyim?

Related Posts with Thumbnails