Ocak 22, 2010

Zico Korkmuş.


Kavala deplasmanından beraberlikle dönünce bileti kesilmişti Zico'nun. Yunanistan'da yaşadıkları ile şöyle bir açıklama yapmış.
'Böyle bir durumla karşı karşıya kalacağımı hayal bile etmezdim. Karşılama öncesinde vandallar saha ve tribünlerdeki herşeye zarar verdiler. Polise ve diğer taraftarlara saldırdılar. Soyunma odasına kilitlendik. Gürültüyü duyuyor daha kötüsünden korkuyorduk. Her oyuncu bir hedef teşkil ediyordu. Ben şanslıydım, bir oyuncu başından darbe aldı.'
Tribün ve sahaya zarar vermek Balkan geleneğidir, Yunanlılarında bizden pek farkı yoktur ama Olympiakos'a karşı bu hareketlerin yapılacağını sanmıyorum. Ezeli düşman AEK ve Panathinaikos bile rakip futbolculara ya da teknik direktörlere saldırmıyorlar. Biraz fazla sallamış gibi geldi bana.
Resimdeki görüntüler Panathinaikos-Olympiakos maçından. Normal olan budur ama soyunma odası kitleme falan abartı geldi bana.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails