Kasım 14, 2009

Hazırlık Maçlarından Tiskiniyorum.

NTVSpor'da Brezilya-İngiltere maçı var ama zerre kadar zevk almıyorum. Şimdi bu maçlar yüzünden mi ben TSL,EPL,La Liga ya da Bundesliga izleyemiyorum. Maçın sonunda hiçbir iddaa yok. İlk yarı neyse de 2.yarı bir ton adam girip çıkacak, ne yaptıklarını onlar bile anlamayacak. Bu yüzden anlamsız geliyor bu maçlar bana. Zaten play-off'larda bile olamamak sıkıyor canımı.
Ama Brezilya futbolu bitiyor. Bir Kaka kaldı spektaküler. Romario, Ronaldo, Bebeto'ların yerini Luis Fabiano almış. Aldair, Dunga, Marcio Santos, Mauro Silva, Rivaldo ve hatta Ronaldinho'nun olmadığı Brezilya milli takımı hiçbir şey ifade etmiyor. Barcelona'nın forveti Brezilya'dan değilse zaten bir sakatlık vardır bu işte. (bkz. Romario-Ronaldo-Rivaldo)
Ayrıca bu haftasonu ne Gerrard'ı, ne Lampard'ı izleyemiyoruz. Bu maçta oynasalarda Stamford Bridge ya da Anfield Road etkisi yapmaz.
Maçın Katar'da olması, klüplerden sonra milli takımların da endüstriyel olmaya başlamasının en önemli göstergesidir herhalde.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails