Nisan 19, 2010

İnanılmaz Senaryo.


Bu senaryo Türkiye'yi 10 yıl geriye götürür:))
33.haftaya kadar gs-bjk her maçını kazanır ve bursa-fb 4er puan kaybederse 33.hafta puan durumu gs-bursa 69, fb 68, bjk 66 olur.
34.haftada gs gençler'e yenilir, bjk bursa'yı yener, fb de trabzon'la berabere kalırsa tüm puanlar 69'a eşitlenir.
Sorun şu ki, TFF böyle bir senaryoyu hesaplamadığından günü kurtarmak için 4lü averaj veya play-off'a gidebilir. 4lü averajla ki böyle bir averaj yok ben uydurdum, fb 12 puanla şampiyon, bursa 9 puanla 2., gs ve bjk 7 puanla 3. ve 4. olur.Sonra da kıyamet kopar. Karar verilemez bile. Çok enteresan. Ha 4lü averaj olmaz play-off yapalım denirse, araya Dünya Kupası gireceğinden temmuz'un ortasına bile atılabilir. Bir de gol averajı hesabı yapılabilir. Onda da bursaspor ankaraspor maçları hariç bir de diyarbakırspor'dan avanta 3 averaj aldı diye 3 büyükler yaygara yapabilir.
Her ne kadar saçma gözükse de olası bir senaryo, oynanan istikrarsız ve bir o kadar zevksiz futbol göz önüne alındığında.
gs'nin bursa'yı yenmesi normal, bursa kayseri maçında herhangi bir oyuncuya top çarpmazsa gol atamaması normal. Ya da Yılmaz Vural'ın fener'e bir çelme daha çakması da normal, Denizli balının sahneye çıkması da bir o kadar doğal.
Ben yazarken çok eğlendim, ama böyle bir sonuçta ben dahil kimse eğlenemez hatta son hafta maçlarda kan bile çıkar.
Edit: gelen yorum üzere bursaspor'un puanın 69 olması için 5puan kaybetmesi gerekecek. o zaman fener'de 5 puan kaybedecek tabi. 1 beraberlik 1 mağlubiyet.küçük bir hata.özür.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

gs 'nin 3 maç kazanması durumunda bursa 3 haftada 4 puan kaybedemez.matematiksel olaRAK MÜMKÜN DEĞİL.Kayseri maçında 1 puan kaybetmesi gerekir.(

Metonet dedi ki...

evet küçük bir hata 68e fitlemek gerekir. tüh bütün herşey yattı. söylemeseydin keşke:))

Tuner dedi ki...

Hiçbirşeye değil de, babanın seni okutmak için özel okullara bayıldığı paralara üzülüyorum Meto =)))

Metonet dedi ki...

gerekli düzenlemeyi yaptım. bursa 4 değil 5puan kaybetsin o zaman:))
@tuner
bende kendi kendime üzüldüm be müdür şimdi sen söyleyince:)))))

Tuner dedi ki...

Neyse o Zaman Efe'nin zaman ötesi deyimiyle bitirelim. "Hoğte kağte hoğte kağte, geğbe kağte" =))

Related Posts with Thumbnails