Şubat 12, 2010

Büyük Takım Olmak.


2 oyuncu değişikliğiyle turu geçebilmektir. Maçı izlemedim ama ilk yarı sonucunu duydum. Aklıma ilk Galatasaray elendiği için Fener'de elenecek geçti. Sonra maçın olduğunu da unutmuşum, evde internette maç yorumlarını okuyup özetleri de izleyince hatırladım tekrar.
Her ne kadar Bursaspor yöneticileri ve teknik direktörleri hakem hakkında konuşsa da belki uzatmalarda atacaktı Fenerbahçe o golü ve turu geçecekti. Ama Daum'un bu kadar riske hem de Bursaspor karşısında girmesi enteresan geldi. Gerçi adam ne yapsın 3-0'lık ilk maçın üstüne güvenmekte haklı takımına.
Bundan sonra çok avantajlı Fenerbahçe. En ciddi rakip Trabzonspor. Bu sene alacak gibi duruyor kupayı Fenerbahçe, Daum sürpriz yapmazsa. Fenerbahçe'nin yıllar süren kupa hasreti olmamış olsa, onlarında bu kupaya ciddi bakmayacaklarını zannediyorum. Artık bir esprisi yok zaten, Anadolu kulüplerinin UEFA'ya en kolay açılan penceresi modunda devam eder bu kupa, tek devreli lig usülüyle.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Fener'li olsaydım, Galatasaray'ı veya Beşiktaş'ı, en azından birisini eleyip kupayı almak isterdim.Bakalım kaç gün kaç gece haber olacak Fener'in kupa kutlamaları "eğer Fener kupayı alırsa" :))

Related Posts with Thumbnails