Aralık 02, 2009

Rötarlı İstifa


"Denizli derhal istifa etsin ve sezon başında kulüpten peşin aldığı 1.5 milyon Euro’yu da geri versin. Başkanın da istifa etmesi lazım. Başarısızlık yüzünden sokağa çıkamaz hale geldik. Bazı yöneticiler maalesef bu başarısızlıktan kendilerini soyutlayıp tüm suçu başkanımızın üzerine atıyor. Hiçbiri ‘kral çıplak’ demiyor. İbrahim Kaş’ı bedava yolluyoruz, sonra Mustafa Denizli istiyor diye üste para verip geri alıyoruz. Fink diye adı sanı duyulmamış bir futbolcu transfer ediyoruz. Tabata ve İsmail diye bir çocuğa ise tam 14.5 milyon Euro ödüyoruz. Yok böyle transferler!” demişti 22 Eylül'deki 1-0'lık Kayseri yenilgisinden sonra Levent Erdoğan.


Ben de demiştim "Herhalde kendi basar istifayı, bu kadar ağır açıklamadan sonra." Hakiki Türk Levent Erdoğan oralı olmadı tabi. Ne de olsa etik nedir bilmeyen bir yönetim kurulunun, takımını dualarla şampiyon yapan bir üyesiydi. Bugün istifa etti ve dilekçesinden etiklik akıyor.


Şöyle demiş: ""Olağan seçimli genel kurul dönemine girilmiş bulunduğundan, yönetim kurulu üyesi olarak faaliyetime devam etmemin uygun olmayacağı düşüncesiyle Beşiktaş Jimnastik Kulübü Yönetim Kurulu üyeliğinden istifa ediyorum. Yönetim kurulu üyeliğinden istifamın kabulünü diler, saygılarımı arz ederim"


Yine kimin kayığına bindin Levent???

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails