Ekim 17, 2009

Terim Türkiye'nin en büyük hocası


Arda'nın Fatih Terim ile ilgili görüşü. Ben de öyle düşünüyorum ama yine de ben şu kadronun kupayı kaçırmasını hazmedemiyorum. Kadro seçimini falan da eleştirmiyorum. Aynı kadro Avrupa 3.oldu. Ama nasıl olur da 4 puan aldığın takımın 4 puan arkasında bitirirsin be abi. Görüşlerinin devamı da şöyle...

'Fatih hocanın önderliğinde profesyonel oldum, onun zamanında A takımda idmana çıktım ve daha sonra milli takım forması giydim. Fatih hoca benim için bir baba gibiydi. Onunla çalışmak gurur verici.Ama bakıyorum ki Fatih Terim gibi bir insan için bile, hayatı boyunca futbol oynamamış bir sürü insanın söyleyecek çok şeyi var. Küçüklüğümde hatırlıyorum, çok ağır mağlubiyetler alan milli takımımız, kulüp takımları vardı. Şimdi bakıyoruz, Avrupa şampiyonluğu için mücadele eden, Dünya Kupası'nı sonuna kadar zorlayan takımlar oluşturmuşuz. Biz bu düşüncelere sahipsek, bu adamın katkısı çok büyüktür. Onun sayesinde olmuştur bir yerde. İsteyen istediğini düşünebilir, ama Fatih Terim benim için Türkiye'nin en büyük teknik direktörüdür. Onunla çalıştığım için çok mutluyum. Keşke hep başımızda olsaydı, ama biliyorum ki Türk futboluna hizmetleri bitmeyecektir. Ona yardımcı olmaktansa eleştirmeyi daha çok tercih ettik. Bunlara rağmen, bunları yaptı. Herhalde yardımcı olsaydık neler yapardı. Bu söylediklerim için beni eleştireceklerse hiç umurumda değil.'

Bu arada resim de dünyalar bedel.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails