Temmuz 30, 2009

Yazık Değil MiLan?


Elano heyecanından Audi Cup'ı atladık. İlk 2 maç oynandı dün. İlki ManU-Boca arasındaydı. Bu sezonda Ferguson götürür Premier'i izlenimi aldım, hala birşeyler yapıyor. Maç ortalamaydı ama ilk yarı skoru aldı, 2.yarı 7 oyuncu değiştirdi ama gol ve Riquelme'nin çabaları dışında pozisyon yemedi, o kadroya rağmen. Palermo'nun bitikliği de etkili oldu tabi. Asıl bomba 2.maçta çıktı. Van Gaal'in Bayern'i Hamit'li, Gomez'li, Ribery'siz kadrosuyla şov yaptı. Hazırlık maçı izlemem genelde, dünde bilgisayarın başındayken sesleri dinliyordum, Ercan Taner hop oturup hop kalkıyordu, sonra olmayacak dedim geçtim tv'nin başına ve hezimeti gözlerimle gördüm. Milan ağlanacak hale gelmiş. Leonardo'nun işi zor. Ronaldinho'yu çıkarmak zorunda kaldı artık, adam hiçbirşey yapmadı ya da yapamadı. Pirlo'nun frikiği dışından şutunu görmedim ben. Oyuna her giren için tecrübeli dedi Ercan Taner, hepsi 30+ olunca tabi. Elano'yu alacaklar diyordum içimden, toparlar ama onu da Haldun toparlamış gece. Hazırlık maçı bile kazanamıyor Milan artık. 5 maç 1 beraberlik. 1-2 transferde kesmez Milan'ı, hazır Real'de €60m verdi adamlara gidin alın birilerini diye. Yazık olmuş Milan'a.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails