Şubat 04, 2009

Football Tycoon


Mutlaka aranızda oynayanlar vardır. Bilmeyenler için link budur... Ben de 13. sezonunu tamamlamış durumdayım 2 takımımla. Ama şampiyonluklar yaşamış olsam da artık oyundan gına geldi. Durmadan genç oyuncu al yetiştir, sat, para yap, yeni oyuncu al, kadroyu çalıştır, maç yap, dön başa... İki takımım var söylediğim gibi. Gazetede pet ilanı verenler gibi davranacağım. Onlara sıcak bir çalışma ortamı yaratacak, ilgilenecek, sevecek, şampiyonluklara imza atabilecek birilerini arıyorum devretmek için. İsteyen direk mail atsın blogun sagdaki sütundan, ya da msn'den saldırsın ( terkucuk(et)hotmail(nokta)com ). Takım detayları şöyle:


1-) Brighton
Takım Değeri: 910
Antr Puanı: 99
Bütçe: 2,335,000
Stad: 10,000
Lig: Amatör 161

2-) Esenyıldız
Takım Değeri: 910
Antr Puanı: 140
Bütçe: 1,919,000
Stad: 10,000
Lig: Amatör 837


Oyuna gerçekten devam etmek isteyen heveslenen kişilere ayrı ayrı verilecektir. Yedeklerinde bolca genç bulundurup, iyi çalıştırmayla iyi paralar eden oyunculara sahip olunabilir...


*Ticari amaç güdülmemektedir =)

2 yorum:

Gokhanson dedi ki...

ya ben alırım da bana gına geldi bi bok olduu yok..4 takım var bende de yok oynat sat turuncu yılzlı bul çift yıldızlı bul..hep amatör hep amatör...

Unknown dedi ki...

özellikle brightonu istiyorum ama öbürüde olabilir.

Related Posts with Thumbnails