Aralık 22, 2008

"İddia"lı Futbol

Tuğrul Yenidoğan bu gece başladığı yeni tv programında Beşiktaş Başkanı Yıldırım Demirören'in perşembe günü yapacağı açıklamayla ilgili bir iddiada bulundu.Açıklamanın özellikle perşembe günü yapılmasının nedenini Yenidoğan yaklaşık şu şekilde açıkladı: "TFF,geçtiğimiz cuma günü MHK Bşk.Oğuz Sarvan'ın ipini çekti.Önümüzdeki günlerde açıklaması yapılacak bu karara yakın bir tarihte açıklama yapıyor ki 'Ben gönderdim'diyebilsin.İkinci yarıya yeni bir MHK Başkanı ile devam edilecek."Bekleyeceğiz ve göreceğiz iddialar yerini bulacak mı?

2 yorum:

Arkhe dedi ki...

Müdür program çok kötüydü, kadro inanılmaz kalitesiz. Kemal Belgin zaten nefret, bir de onun yanında oturan biri vardı, 10 dakika falan dayanabildim sonra değiştirdim.

Gayriciddimilliariza dedi ki...

Gs temcilcisini ben de yetersiz buldum.Sinan Vardar konulardan kopuk şeylere daldı.Kemal Belgin ilgimi hiç çekmiyor.Ben de reklam arasından sonra kesildim.Sadece Tuğrul Yenidoğan'ın bombaları ve tavrı adına her hafta bakacağım.
(ps mi deniyor:netten izledim)

Related Posts with Thumbnails