Kasım 23, 2008

Üzerimden Eksilmesin Bayrağımın Gölgesi


An itibariyle 5 saatlik bir yol sonrası doğduğum ve doyduğum memleketime döndüm.Şimdi seyrettim ve okudum ben yoldayken Denizli Bursa'nın belini kırmış (4-3), Trabzon'la Sivas, Konya ile Kayseri de haftanın geleneğini bozmamış 0-0 berabere kalmış.Bank Asya'da ise Manisa rakibi Giresun'u deplasmanda komalara sokmuş (1-6).

Başlığa gelince; Burada bahsettigimiz "Nerede Benim Damalım" kampanyasının ilk bayrağı olarak kapalının üstüne asılmış.Maçta bir de bayrak şov olacakmış aynı kampanyanın meyvesi olarak.Bekliyoruz bakalım.Maç için başka bir post düşünmüyorum ekstra birşey olmadıkça.Ama maçın 13 puanlık maç olduğunu ve galibiyetin haftaya yapılacak Kadıköy ziyaretine rahat bir bilet getireceğini de hatırlatalım.Burdan devam ederim.Şimdiden rezerve edelim...

Buradan devam edelim demiştim ama yazacak çok şey var maçla ve takımla ilgili.Başka bir postta devam edelim.Ama şunları yazmadan geçmeyelim.Takımın iştahı insana şevk ve zevk veriyor.Ama bu her takıma karşı olmuyor...

1 yorum:

Can Tanaydi dedi ki...

Holosko'nun ikinci yarıdaki kıpırdanır performansı beni hayli umutlandırdı zira adam gibi bindirirse Carlos'un kalbini tekletir.
Sen söyledikten sonra her bakışımda Aythan'ı gördüğüm ve kendisine daha da uyuz olduğum Serdar Özkan hakemle değil rakiple oynarsa Fener'in sağ kanadını bitirir.
Nobre böyle deplasmanlarda önemli oyuncu, topu ceza alanına sok bir şekilde yollar kaleye. Gol olur olmaz bilemem ama Lugano'yu çıldırtır o kesin.
Girişimiz olay, çıkışımız kolay!..

Related Posts with Thumbnails