Kasım 24, 2008

Polat bile şaştı kaldı


Medya ve spor ilişkisini yazmaya devam ediyorum.Bu gece güzel bir programın tekrarına denk geldim.Kanaltürk'te Yüksel Aytuğ ve Doğa Rutkay'ın sundukları "Medyatik".. Programda "5 Pot" isimli bir köşe var.Ekranlarda yapılan gaflar,kırılan potlar,devamlılık hataları vs.. sergileniyor..Bunlardan birisi de TRT'de yayınlanan ve benim gene pek sevdiğim "Stadyum" programında gerçekleşiyor.Bursaspor-Beşiktaş maçı öncesi Yusuf'un Bursaspor tribunlerini coşturması anons edilerek gösteriliyor.Tribunlerden gelen küfürlü uzun tempo "Medyatik"yapımcılarınca "bip"lenmek zorunda kalınıyor.Bunun "Stadyum"programı adına gözden kaçan bir durum olduğunun farkındayım.Ama işte yayıncılıkta geri dönüş yok.Vtr bitip stüdyoya dönüldüğünde Mehmet Demirkol şaşkınlığını gizleyemiyor.Medyatik'in o andaki konuğu Polat Alemdar Necati Şaşmaz'ın kendisine yönelen sıradaki başka bir soruya "Ben hala maçta kaldım" dedirten bu durum "TRT"ekranlarından yansıyınca insan daha bir şaşkınlaşıyor neticede.Bu tip durumlarda çoğu zaman tribünlerin sesini alan Lig Tv yayıncılarının da bu malzemeyi bu şekilde sunması zincirleme kazaya davet sunuyor tabi.Geçmiş ola.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails