Eylül 20, 2008

Baba ile Oğul


Belli ki ne Brezilya'da ne Portekiz'de gazetelerin 3. sayfasını bu kadar baba oğul cinayeti süslemiyor.Belli ki oralarda babalar oğullarına sevgisini gösteriyor.Gösteriyor ki Scolari "Bir babanın oğlunu sevdiği gibi severim C-Ron'u" diyor.Ardından devam ediyor;"Son 3 senede bana 3 kere yılın oyuncusu adayımı sordular.Ilk yıl Didier Drogba dedim,ikinci yıl John Terry, en son da Frank Lampard.Bu üçü de artık benim oyuncum niye sırada C-Ron olmasın.
Evet bunlar bugünkü açıklamalarının bir kısmı Scolari'nin.Daha bayağı bir ajitasyon var açıklamaların içinde ancak burayı duygusal bir ortam haline getirmenin de pek bir anlamı yok.Okuyan ağlar o derece damardan girmiş Bay Bıyık.Seneye milli takımın kaptanı olarak görmeyi bekliyor oğlunu ve ekliyor,"Herkes O'nu çok seviyor,çocukluğundan beri lider karakteri var, kaptan olması doğal."
Bu kısmı değil de Ronaldo'nun Chelsea'ye gitme ihtimaline takılıyorum ben.ManUtd holiganları gün yüzü gösterir mi acaba C-Ron'a Londra'da.Gerisi mühim değil çünkü zaman herşeyin ilacı oluyor.Para da genelde insana istediği kadar zaman yaratıyor...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails