Eylül 03, 2010

Nokta Transfer Dediğin

Bu sene bana göre Beşiktaş en iyi transferleri yapan takım. Sadece kazanmak için değil, iyi futbol için de bir adım atmış oldu Beşiktaş. Sadece 1 yıldız oyuncu alıp, onu harcamaya çalışmak yerine, yanına iyi adamlar da alarak destekleme yolunu seçti, alışılmadık bir şekilde. Misal;

Bernd Schuster : Barcelona ve Real'de oyunculuk, Real'de teknik direktörlük geçmişi var. Beşiktaş'a ayrı bir hava katacağı gerçek. Del Bosque'ye göre çok daha şanslı bir kadro var elinde. Kasaba da benzemiyor, alabileceği en kötü ünvan surfçü olabilir.

Quaresma : Porto dışında pek bir şey yapmamış olabilir, tribünlere oynamayı sevebilir, Ronaldo'nun yedeği de olabilir ama Süper Lig'deki sayılı maç çevirebilecek adamlardan. Yedek kalma şansı da yok, oynadıkça daha da açılacak.

Guti : 3 CL, 5 La Liga. Boru değil. Maç kazandırma şansı Quaresma'dan çok daha yüksek. Türkiye'de görmek güzel böyle adamları.

Mehmet Aurelio : Marco olarak kalsaydı GS'ye gelseydi bile sevinebilirdim. Türk olup milli takımda oynaması yüzünden kılım ama ön liberoysa, şu an Süper Lig'de üstüne adam yok diyebilirim. Türk olması ayrı bir avantaj zaten.

Fatih Tekke : Hiç sevemedim ama Beşiktaş'ta iş yapmasını isterim ve yapacağını da tahmin ediyorum. UEFA kupası var kariyerinde. Bobo-Nihat-Nobre tıkansa dahi kilit açar Tekke. Tabi son 1-2 senenin açığını kapatması gerekecek.

Roberto Hilbert : Geçen sene sağ kanatta Serdar'ın, Yusuf Şimşek'in oynadığını düşünecek olursak...

Beşiktaş 6 nokta transfer yaptı. Bu da, şu şartlarda şampiyonluğun favorisi yapmaya yeter Beşiktaşı, hala Beşiktaş'ı es geçenler olsa da.

2 yorum:

oneblood dedi ki...

en önemli transferi Cenki unutmuşsun :)

Metonet dedi ki...

unutmadım da yazmadım O'nu artık. Rüştü'ye ayıp olur diyerekten:)

Related Posts with Thumbnails