Ocak 25, 2010

Cesaret


Kırmızı forma tanıtımı. 11 Güneydoğu Gazisi.

4 yorum:

Arkhe dedi ki...

Duygu sömürüsü. Belki de endüstriyel futbol dedikleri şeyin ülke içindeki zirve noktası.

Metonet dedi ki...

öyle diyor bir tarafım ama bir tarafımda birilerinin gazilere sahip çıkması, desteklemesi gerekir diyor. genel olarak hem gaziler tarafından hem de Galatasaraylı olmamdan dolayı sanırım tarafsız düşünemiyorum.

Arkhe dedi ki...

Muhtemelen ben de tarafsız düşünemiyorum. Fenerbahçe böyle bir iş yapsa ne derdim bilmiyorum ama samimi olarak rahatsız oldum.

di canio dedi ki...

kesinlikle mükemmel bi çalışma eğer cesaret diye bir formaya isim veriyosan ve bunu bu şekilde düşünüp lanse ediyosan bravo derim başka bişey demem bu galatasarayın son yıllardaki en güzel ve en vefalı davranışlarındandır ki bilmiyorum gazetede gazilerimizin bu olaydan duydukları mutluluğu gördükten sonra bu olayı saptıran arkadaşlar bi kere daha düşünsün derim

Related Posts with Thumbnails