Aralık 07, 2009

3000 Kadar Yavuz Hırsız




Koltuk sayısından hareket ederek bir seyirci saptaması yapalım Karşıyaka- Kocaeli maçıyla ilgili. Ki ben açıktan koltuk sayısından fazla seyirci olduğunu düşünüyorum, özellikle ortadaki yoğunluktan dolayı. Dolu bir açık tribün demek 5350 kişi demek. Dolu da bir kapalı 4100. Ben kapalıdan göremedim ama açıktan görenlerin söylediğine göre 100 kadar Kocaeli seyircisiyle birlikte balkonda da 1000 civarı seyirci varmış. bu da maçı takribi 10500 civarında seyircinin seyrettiğini gösterir. Başlıkta ise eksik bilet sayısı.Satılan bilet 7369. Kapalı girişinde elektronik turnike olmasına rağmen (diğer tribünleri bilmiyorum ayrıca sanmıyorum) %30 fire ciddi bir fire.

%30'u hala beleş girmeyi kovalayan bir tribün takımından utanmadan yüzsüzce istekler de bulunabiliyor işte. Nasıl olsa onlar kulübün gerçek sahipleri..Yavuz Hırsızlar...
Biz hıyar gibi kombine almaya devam...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails