Ağustos 05, 2009

Değişmemiş Hiçbirşey Tatilde , Aynen Devam Yine.


Kaldığımız yerden devam. Sezon cezalarla açıldı yine. 50-60 kişiden oluşan hakemlerle baş edemediler hala. Hakemlerde insan hata yapabilir demesinler, bir hatayı 2 kez yaparsın, 3.de de yaparsan o salaklık olur. Hala yapıyorsan art niyet vardır. Ben Süper Lig hakemlerimizin çoğunun art niyetsiz olduğuna inamıyorum. Ne denirse onu yapıyorlar bana göre. Ben istemiyorum ama bana öyle talimat geliyor falan da demesinler, bu da karaktersizliktir. Sözde bunların hepsi okumuş adamlar. Geçen sezon Sami Yen'de Kayseri maçında Selçuk Dereli'nin yaptıkları, İBB maçında Fener'in yediği goller. Beşiktaş'a yapılanları sayamayız bile. E o zaman sorun tek bir takıma değil. Birşeyleri karıştırmak mı? Bunu da mı yayıncı kuruluş istiyor yoksa.

Suç sadece hakemlerde değil tabi. Klüplerde yanar döner. Hakeme küfrederler,oyun komplo derler, sonra 'Arkalarındayız' mesajları, çok baskı var üzerlerinde demeçleri. Baskı varsa bıraksın da delikanlı sanalım.

Avrupa'da da yaşandı benzeri ,Anders Frisk hakemliği bıraktı. UEFA ya da klüpler arkasında falan da durmadı. Devre arası Rijkaard odasına gelmişti, maç 1-0'dan 2-1'e döndü. Kimse de hakemdir hata yapar demedi. Çektiler fişini. Tabi tehdit falanda var işin içinde ama rivayet. Chelsea'liler onu tehdit ettilerse geçen sezon Barça maçını yöneten hakemi öldürmeleri gerekirdi.

Sonuçta BAE Dünya Kupası'na hakem gönderir, sen UEFA ön elemeye bile hakem gönderemezsin. Yunuslarla, Selçuklarla uğraşır durursun. Bir arpa boyu ilerleyemezsin. Rüştü bile küfür ettiyse düşün artık ne hale gelmiş. Futbolcu küfür edince cezası var, sert girince cezası var da, bu hakemleri kim cezalandıracak.

Maçın sonunda Federasyon Başkanımıza, ki kimdir, nerden geldi bir anda, kimin kankasıdır hiç bir fikrim yok, soruyorlar, hakemler falan-filan, cevap açık ve net, ilk maçtan başlamayalım. E sen de başlama ilk maçtan. Hakemleri yönetemezsin, klüpleri denetleyemezsin, ne yaparsın? Federasyonun gelirini artırırsın. Bana yararı ne. Federasyon da mı ticarethane. Hakemlere de reklam alsınlar, Milli takımın adına da bi sponsor alsınlar. Bunlar boş hala. Zaten 3 tane sponsor var futbol aleminde. Turkcell ve Türk Telekom-Ülker türevleri.

Sabah sabah sıktı. Ne zaman düzelecek diye bekliyoruz işte. Ne düzeldi ki bu ülkede son 7-8 senede, tersine bozuluyor herşey bana göre.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails