Ocak 06, 2009

Uğur Erdoğan


Biraz önce biten Beşiktaş G.Antep B.B. maçının benim aklımda yer etmiş iki isminden biri önce topukla topu kurtarıp sonra rövaşatayla bitirdiği ancak direği sıyırarak (bence korner) auta çıkan topuyla Tello, diğeri ise Belediye'den Uğur Erdoğan'dır.

Pas verirken yaptığı anlamsız - Lincon çakması - ters yöne fake bakışı dışında ayaklarına çok hakim, bulunduğu takım, oynadığı lig itibari ile ise biraz şımarmış, "ben buraya fazlayım" havalarında, hazır canlı tv'de gözükeceksem de biraz varyeteye gireyim diye düşünen bir oyuncu gördüm. Bu yaklaşımı oynadığı topu örtmedi benim gözümde.

TFF sitesine girip G.S. altyapısından yetiştiği ve 3 yıldır farklı kulüplerde kiralık oynadığını görünce ise Lincolnvari hareketlerini anladım. Ondan sonra bu orta saha benim demek istiyor heralde. Galatasaray ile 2010'a kadar kontratı var. 1987 doğumlu. Üstüne katarsa birçok Süper Lig takımında 11'de rahat yer bulur. Lakin bu hareketlere devam ederse adamı kızılcık sopasıyla döverler. Futbolunu beğendim. Tarzını hayır...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails