Kasım 17, 2008

Sabri: ''Üzerime yıkmaya çalıştılar''



Ben normalde sakinim. Geçen haftaki olayları üzerime yıkmaya çalıştılar. Biz Bilal arkadaşımla beraber oynadık. Ragıp arkadaşımız bana ve anneme ağza alınmayacak küfürler etti. Ben de dayanamadım ve cevap verdim. Bana tehditler yağdırdı. Hatta maç sonunda bana vurmaya kalktı. Aydın arkadaşım beni çekti gerek yok dedi. Sonra bana saldırdı yardımcı antrenörleri. Ben sahada agresifim ama kimseye kasıtlı bir şey yapmam. Olayı başlatan ben değil Ragıp'tır. Bunlar olmaması gereken şeyler umarım tekrarlanmaz
Bazı kesimler bu olayda beni suçladı. Maçta Bilal sert hareket yapmıştı, ben de sinirlenmiştim. Ama orada tatlıya bağladık. Biz, Bilal ile diyalog halindeyken, Ragıp bana gelip, aileme, anneme ağıza alınmayacak küfürler etti. Ben de aynı şekilde yanıt verdim. Sonra bana maç içinde sürekli küfür etti ve 'Maçtan sonra görüşeceğiz' diye tehdit etti. Maç bitiminde ben olaylara karışmamak ve ceza almamak için soyunma odasına gidiyordum, kendisi üzerime geldi, vurmaya çalıştı. Ben de ittim. Kayserispor'un yardımcı antrenörü üstüme geldi. Olayı başlatan ve devam ettiren ben değildim
Ben, Galatasaray gibi takımda oynadığım için kazanma hırsıyla agresifliğimi sürdürüyorum. Benim için her şey saha içinde biter, maçtan sonra herkes benim arkadaşımdır, ağabeyimdir. Bu olayda benim suçum olmadığını söyleyebilirim
Ben de kendisini tanıyorum, neler yaptığını biliyorum. Ben de konuşursam o da bana ne yaptığını anlar. Milli takımda üzerime yürüdüğünü hatırlıyorum. Kendi yorumu kendisine kalsın, kendisi büyük bir takımın başında saygı duyuyorum, yorum yapmıyorum


Kaynak: AjansSpor

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails