Kasım 03, 2008

Allahtan Reva mı?



Bu haftasonu F1 de yaşanan drama yoğunluktan dolayı yeni şahit oldum.Sanıyorum ki -haftasonu okuğum haberlerden - 4. cepte başlayan Lewis Hamilton yarış sonuna kadar dişe diş mücadele etmiş, Massa da 1. olmasına rağmen rakibinin sadece bir sıra düşmesiyle şampiyonluğu kaçırmış.Son tura 4. gire Glock sondan 2. virajda öyle bir yavaşlıyor ki hem Vettel hem Hamilton geçiyor kendisini.Bu olayı farkedemeyen Ferrari Pit'inde pınarbaşı çekilirken biri geliyor "Ayık olun abiler Glock Hami'ye yattı diyor".O yüz ifadesini görmek bile yıkıyor insanı.Varın siz düşünün yaşaması nasıl bir çöküntüdür.
Alonso 2 hafta önce ben şampiyon olamıyorsam "Massa olsun isterim.Seviyorum adamı kardeşim o kadar, kimi arkadaşın olur kimi dostun.Massa da benim dostum" demişti.Bu durumda ya Glock Hamilton'a kanka çekiyor ya da takım direktöründen gizli bir sinyal alıyor.O turun o virajına kadar gelip 2 viraj kala "Lastik değiştirmediğimiz için viraja hızlı tutunmamız olanaksızdı " açıklamaları bana kılıfın minareye biraz ufak geldiğini düşündürtüyor.
Herkesin yorumu kendine ama benim gözümde kendini her fırsatta yerden yere atan Serdar Özkan neyse artık Glock da o...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails