Kasım 27, 2009

Bursaspor 1 - 0 G.Saray


2 post önce bahsettiğime şimdi kuşkuyla bakıyorum. Rijkaard mı acaba telefonla bu kadroyu çıkardı yoksa Neeskens'in kendi seçimi miydi bu 11.


Ilk 11'leri gördüğümde önce bir şaşaladım. Ardından kafamda kurduğum ileri 3lü de uca Keita'yı koydum. İlk yarı bittiğinde ileri uçta kimin nerde olduğu hala belli değildi. Arda'dan forvet yapmak 62'den tavşan yapmaktan daha zor.


Nonda kulübedeyken ikinci yarıya kesin sahada olur diyordum ki Neeskens ikinci yarıda 20 toplamda 65 dakika forvetsiz oynamayı tercih etti.


Kayseri'deyken UEFA tarafından geleceği parlak hocalar arasında gösterilen Ertuğrul Sağlam'ın bugün itibariyle, büyük takımlara karşı tek taktiğinin kanatlardan hızlı adamları savunmanın arkasına sarkıtmak olduğu bir kez daha kanıtlandı. kanatları kitli bir takıma karşı aşırı çaresiz kalıyor Ertuğrul, bunu 3 dakikalık maç özetlerinde bile görmek mümkün.


Maçtan aklımda kalan belli başlı olaylar ise şunlar:...


  • Turgay denen adam bence Bursa Merinos'ta bile oynayamaz, bu takımda işi ne anlamadım.

  • Batalla girdi oyuna maçın sonlarına doğru. Sanırım ayakları Hagi'den de ufak

  • Sabri "Beyaz bir sayfa açtım demişti" bugün inandım. Ozan İpek'in müdahalesinden sonra eski Sabri oyunun en az 5-6 dakika durmasını sağlayacak mevzu yaratırdı. İnsanın adı çıkmasın malesef. Sesini çıkarmadı ama yine sarı kart gördü

  • Aynı pozisyondan devam edelim. Ozan müdahaleyi eder etmez hakem cebinden sarı kartı çıkartıp olay yerine koşmaya başladı. Neeskens Ozan'ı itip mevzu büyüyünce eldeki sarı kartı Neeskens'e monte edemeyip Sabri'ye ihale etti gereksiz yere ve ardından Ozan'a kırmızı kart vermeye karar verdi

  • Gökhan Zan gerçekten çok salak bir futbolcu. Geçen hafta Manisa maçı bitiminde sahada hakeme itirazından sarı kart görmüş, ardından basın toplantısında "Suçu hakemlerde değil kendimizde aramalıyız" demişti. Onu duyar duymaz tribüne şirin gözükmeye çalıştığını düşünmüştüm ama bugün yine aynısını yaptı. Maç bittikten sonra itirazlarından dolayı sarı kart gördü. Aklı olan yönetim artık cezayı basar diyeceğim ama G.S. yönetiminin zaten kendi içinde fırtınalar kopuyor

  • Maçın en yaratıcısı ise devre arası kameraların çektiği bir Bursa taraftarı. Elinde Peluş bir timsah ve ağzında domuz gribine karşı maske. Çok güzel hareketler bunlar...

  • Volkan'ın golden sonra gidip elini öptüğü adamı önce Neeskens sandım ve apıştım. Allahtan Bursaspor'un birşeyiymiş kendisi

*Şu gazeteci tartaklayan Bursa Başkanı'na hala boykot yapamayan basın, özgürlükten falan bahsetmesin artık..

.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Galatasaray'da Tugay Kerimoğlu sesleri :))) :P

Related Posts with Thumbnails