Ekim 01, 2009

İlker Yasin ve Futbol


Dün akşamı Mustafa Denizli'den de, Nihat'tan da fazla piç eden İlker Yasin'e burdan teşekkürü bir borç bilirim. Ulan allahsız madem GS maçı var diye Istanbul'da kalacaksın yolla bari Emre Tilev'i, o yerinde anlatsın bari maçı. Bak ne diyorum... Emre Tilev'e bile razıyım diyorum, ben diyorum. Ne pis adammışsın be mübarek. Murat Murathanoğlu evden göbeğini kaşıyarak daha güzel anlatırdı. Maçı bırakıp dizi açanlar varmış düşünün...


Yıllar önce Kadıköy'de stad çıkışı demirlerin arasından çıkarttığı kroşe ile sana imzasını atan F.B.'li kuzenim Ahmet'e burdan selamlarımı yolluyorum. İleri görüşlü adammışsın Ahmet bilememişiz değerini. 15 sene önceden görmüşsün herşeyi...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben maçı dayanamadım müzik dinleyerek izledim.

Ozan dedi ki...

bu adamdan nasıl kurtuluruz diye bir oturum düzenleyelim

Related Posts with Thumbnails