Temmuz 14, 2009

Milica Dabovic Geri Dönüyor


Beşiktaş 'ta başarılı bir sezon geçirirken maddi sıkıntıların çözümsüzlüğü üzerine yönetimle arası açılan ve sözleşmesi feshedilen Sırp guard Milica Dabovic, Habertürk gazetesinden Gökhan Türe'ye ilginç açıklamalar yapmış. Siyah beyazlı yönetimi "amatörce" davranmakla suçlayan Dabovic, "Her şey çok güzel giderken, çok iyi bir kadromuz varken sırf parasal sıkıntıların çözümsüzlüğü yüzünden dağıldık" demiş.

Ardından da bombayı patlatmış :"İstanbul'da bir iş buldum ve oraya kısa bir süre sonra geri döneceğim. Televizyonda çalışacağım ve aynı zamanda modellik de yapacağım. Hangi kanalda çalışacağım ve ne yapacağım bir sır. Şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki beni herkes izleyecek ve tanıyacak. Ben İstanbul'da mutluyum ve orada kendimi buldum. Oraya gelip orada yaşamak için her şeyi yaparım. Türkiye'de bir takımda yeniden oynayabilirim. Zaten teklifler de alıyorum. Ama tüm bunlardan önemlisi İstanbul'da yaşayacak olmak. Kısa süre içinde Türkiye'de olacağım" diye konuştu.


Herkes bu karardan hoşnut sanırım ...


1 yorum:

steven_stiffler dedi ki...

Milica zaten Number One'da klip programı sunuyordu.Ne ara ayrıldı da yeni teklif aldı ? Şu tip olayları da hep kaçırırım.

Related Posts with Thumbnails