Nisan 13, 2009

Utanın!..

İşte gecenin özeti bu karede!..

Arda'nın Liverpool veya Juventus gibi bir Avrupa devinde oynayacağını hayal ederdim, bu "asarım keserim" tripleriyle oralara turistik vize bile alamaz. Eğer o Lugano insansa ben nüfus kağıdımı yırtıp kendime ilk petshoptan bizim Whiskey'nin kimliğinin bir benzerini almak istiyorum. Sabri sen futbolu bırak, tribün lideri ol, tezahürat falan yaptır. Daha uzar gider bu liste...

"İmam osurursa cemaat sıçar" lafının en taze örneğidir bu yaşananlar; Fatih Terim gurur duy yarattığın Polatlarla, Mematilerle...

Dua etsinler dün çökmedi o tribün, bugün çok farklı şeyler konuşuyor olurduk. Bunun vebalini ödeyebilir miydi sahadaki o şovmenler?..

2 yorum:

Gayriciddimilliariza dedi ki...

ısırmak,arkadan kafa atmak,tribunlere hayalarını gösterir hareketler sunmak.. biraz eskiye dönelim,sahada rakibin peşinden koşup hayalarına vurmak,taraftarı kışkırtıcı hareketlerde bulunmak ve her seferinde "beni yanlış anladınız" demek,kol hareketi yapmak,abuk subuk konuşmak,basına saldırmak.. saha içi cazgırlığı saymıyorum,atmosferlere bağlıyorum,kaderin cilvesi otomobil kazasını bu durumlarla bağdaştırmak istemiyorum ki bu olay her insanın başına gelebilir diyerek katmak istemiyorum.daha da geriye gidip emre aşık'ın "pandik" olayını da tasvip etmiyorum ama pascal'ın suçu neydi,sadece zenci kompleksi miydi o dönemki tepkimiz diye soruyor ve tüm bu yazdıklarımın özetinde sırf bir çelmesi yüzünden kariyerinde kırmızı kart görmemiş şifo mehmet'i bile affetmiyorum.siz de kapınızın önündekini affetmeyin.

Can Tanaydi dedi ki...

Emre Aşık'ın pandik atması ve karın ısırması falan, bilemiyorum, aklıma ister istemez farklı eğilimler geliyor :)

Related Posts with Thumbnails