Mart 30, 2009

Toplumlar Hakettiği Kişiler Tarafından Yönetilir


Yorumsuz...

5 yorum:

alessandro del piero dedi ki...

her halukarda chp tarafından yönetilmeyi hak edicek kadar alçalmayalım da başka bir şey istemiyorum.. ha önemliyse eğer, sol görüşlüyüm ve chp kadar sağ bir parti olmadığını biliyorum ülkede..

Ali dedi ki...

@ alessandro.
Konu chp mi, kimsenin sevmedigi baykalmi?.... yoksa cumhuriyetin, laikligin risk altinda oldugu bir devletmi??

Chp Izmirin hic bir zaman kalesi olmamistir.. Izmir Laikligin, Cumhuriyetin ve Modernizmin kalesi olmsutur.. Ve bu amacta ne gerekilirse yapilacaktir, ve yapilmistir..

Gizli seriatcilarin oyu %40 barajinin altina dusmesi sevindiricidir. Isallah iyi bir orgutlenmeyle, daha iyi liderlerle bu sayiyi bir dahki secimlerde %30 lara cekeriz.

Gayriciddimilliariza dedi ki...

mevzu chp baykal bilmem ne değil bu heriflerden kurtulma durumudur ve sosyalistlerin (ki ben sosyalistim) bu seçimde chp'ye destek vermesi ihtimalinde çok yerde bu heriflerden kurtuluyorduk.. lenin de mustafa kemal de kurtuluş mücadelesinde işbirliği ihtimalini değerlendirmişlerdir..

Tuner dedi ki...

"Fosforun zeka gelişimine katkısını sahil şeridine bakarak görebiliyoruz... Türkiye balık yesin!!! " :-))

Adsız dedi ki...

@ tuner

Karadeniz'de balıklardaki fosfor oranı biraz düşük galiba :)
Meriç nehrindeki balıklarda fosfor oranı yüksek bulunmuş ve bir de Akdeniz'in doğusuna doğru fosfor oranı da düşüyor :P
Ben en çok beyaz renkli yerleri sevdim haritada:))

Related Posts with Thumbnails