Ocak 16, 2011

Emre Çolak Is The Next Aydın Yılmaz.


Protestoları bir yana bırakıp maçı düşünecek olursak, ki bu neredeyse imkansız, hala kendi tuttuğunu varsaydığı takımın 106 yıllık tarihini, kültürünü, gururunu, her ne kisvesi altında olursa olsun, yerlere sermesini nasıl hazmedeceğiz Büyük Galatasaray Camia'sı olarak, ben oradayım.

Cevabı kendi içinde görmek istiyorum. Galatasaray varsa umut daima vardır.

Neyse Emre'ye gelelim. Geçen sene kupada Denizli Belediye maçıyla girdi hayatıma bu yeni Emre. Bir frikik bir de penaltı golüyle, Rijkaard'ın kurmak istediği sisteme bir orta saha yetiştiriyor diye günlerce konuştuk. Ama Emre de aslında Aydın'dan, Ferhat'tan, Uğur'dan, farkı olmadığını dün net bir şekilde gösterdi saolsun.

Aydın'ın Konya'daki golden sonra hala o golde yaşadığını ve 5 senedir zerre kadar kendini geliştirmediğini zaman zaman konuşuyoruz ama Emre'nin Aydın'dan farklı olacağını düşünmüştüm, yanılmışım. Kendisi dün gece yapamadığı olumlu hareketler ve bunun yanında hiç olmayan gücü-kondisyonu ile tipik bir Galatasaray'dan çıkıp, Anadolu'da bir yerlerde arasıra parlayan hikaye olacağını gösterdi. Böyle devam ederse, ki edeceğine inanıyorum, bu hikaye gelecekte önümüze serilecek.

Tabi Anıl'ı da unutmamak gerek. 2.yarıda oyuncu değişiklikleriyle bozulan konsantrasyon ve alamadığı pasları da göz önüne alarak, dün kaleyi bile tutturamadığı net gol pozisyonunu şimdilik es geçip en az bir Emre Çolak kadar şans vermek istiyorum. Bir maçla kaybettiğimiz gençler kervanına katılmamasını kendisinden bekliyoruz.

Tüm Galatasaraylı oyunculardan da, boş vakitlerinde Barcelona, Real Madrid ve Premier League maçları izleyip, 'adamlar nasıl oynuyor ya' sorusu yerine 'biz neden böyle oynayamıyoruz' sorusunu kendilerine sormalarını bekliyoruz. Beypazarı'na 3 atmakla bir şey çözülmüyor.

Bir de maçla ilgili anektod. Anonsu yapan arkadaşın, Ajaxlı oyuncuları soyadı yerine isimleriyle takdim etmesi ve skorbordlarda isimlerin son değiştirilen oyuncuya kadar yazılmaması, ulan Ajax gençlerle mi oynuyor dedirtti. Van der Wiel'i önümde görünce olayı farkettim ama kim girdi kim çıktı görmeden çözemedim. Böyle bir amatörlük olabilir mi? İlk gün acemiliği demek istiyorum. Daha çok var böyle acemilik, dua edelim olaya çabuk adapte olsunlar.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben aydının hala bir şeyler yapabileceğine inanıyorum güven sorunu ve kararlılık sorunu olduğunu düşünüyorum bi de bariz heycanlı bi adam yeteneğinden şüphem yok

geçen maçla ilgili:elanoya olan birazda ona oluyor geceki maçta elini kolunu açtı isyanları oynadı ama bomboşken pas atan olmadı çete tam takım ayakta yine sanırım

Related Posts with Thumbnails