Ağustos 14, 2009

Ne 10,5 numaraymış be...


Kiralık oynadığı dönemde bundan birşey olmaz demiştim Tuner'e süper yavaş hareketlerini görünce. Bonservisi alınınca da Tigana komisyon almıştır demiştim. Sonra ben mi az izledim, yoksa kendini mi geliştirdi anlamadan bir Bobo sevdası sardı beni. Liverpool, Marsilya ve Fener maçlarından olsa gerek. Ama hiç anlamadım Nobre'nin tercih edilmesini, hala da anlamıyorum gerçi. Trabzon maçındaki kaleciliği, Belediye maçında kırmızı kartı, Liverpool ve Marsilya'ya attığı golleri ve son kupa finalindeki oyunu da hatıralarda kalacak demek ki. 143 maçta 65 gol atmış bu arada. Ne 10,5 numaraymış be. Adam gibi biri gelmezse yazık olacak Bobo'ya.Kim çıkacak bakalım şapkadan.

2 yorum:

stalker dedi ki...

tigana-komisyon mevzulari icin noat samisa arsivine bakmanizi tavsiye ederim. adam aklandi, ustune kulup baskanindan tazminat bile aldi.

Metonet dedi ki...

kendi tahminimdi eski dedikodularına ithafen.

Related Posts with Thumbnails