Ağustos 21, 2009

İbrahim Kaş - BJK (Tuncay - FB)


Kısaca özetlemek gerekirse Pazartesi İstanbul'a gelip Beşiktaş ile 1 yıl kiralık sözleşme imzalayacak olan İbrahim Kaş nasıl karşılanacak merak ediyorum. Karşılanmak derken havaalanında değil tabi ki. Maçta tribünler nasıl bir tepki gösterecek onu merak ediyorum. İbrahim Kaş Beşiktaş'ın altyapısında yetişip A takıma girdiği ilk senenin sonunda biten kontratını yenileyemeyerek İspanya'nın yolunu tutmuş, Getafe'ye transfer olmuştu. Bu transfer'in ardından Başkan da çok atıp tutmuştu sadece komik bir yetiştirme bedeli alınabildiği için. Acaba diyorum zamanında Sakaryaspor'dan -yamulmuyorsam- 1 milyon $'a F.ahçe'ye transfer olup kontratının sonunda bedavaya M'Boro'ya giden Tuncay geri dönse nasıl karşılanır? Bana kahraman muamelesi görür gibi geliyor. İbrahim Kaş'ta neden aynı şeyleri hissedemiyorum? Neden içimden bir ses tepki görecek diyor bilmiyorum...

2 yorum:

stalker dedi ki...

ibrahim kaşla tuncayı karşılaştırmamak gerek. tuncay fenerbahçede 5 sezon oynadı, şampiyonluklarda büyük payı vardı vs.. ibrahim kaşın öyle kahraman olacak bir pozisyonu yok. bakmayın internet veletlerine, kimsenin stadda tepki göstereceğini sanmıyorum. bağrımıza basarız, basmamız da gerekir.

sekerse tehlike dedi ki...

Tepki koyan bizden değildir :P
Ben şahsen sevindim gelmesine,gitmesine de sevinmiştim gerçi:)Giderken onun adına , geldiğinde ise yedek stoper olmadığı için Beşiktaş adına sevindim.
Bu seneki rakiplerden medya en zoru olacak gibi geliyor.Yoksa ötekilerin alayı fıs:P Bugün bir ayrıntıyı farkettim:2005 yılındaki efsane cl finalinde Liverpool'un forvet ikilisi Kewell-Baros idi ve ikisi de şaibesaray'da.Alsınlar gerard 'ı tam olsun bari :))

Related Posts with Thumbnails