Ben de bayildim konsepte. Buyuk ihtimalle seri uretime gecerler, CLS platformu ustunde zaten. Uretim maliyeti kulfetli olmaz.
Ic mekan resimlerini de koy bence. Detaya verilen onem, iscilik kalitesi, malzeme kullanimi vs. mukemmel.
Mercedes 1995-2005 arasi cok bocaladi, Schremp denen capsiz CEO ve Chrysler birlesmesi cepten yedi. W140 S serisinin asiri ar-ge maliyeti nedeniyle kar edememesi sirketin felsefesini degistirmesine neden oldu. Hala ML, SLK, eskiyen SL, muhasebeciler tarafindan tasarlanmis gibi gozuken A ve B serileri gibi zayif araclari var. Ama tekrar toparlaniyor gibiler. Yeni CEO Dr Z ve biyigi otomobil gelistirilirken asiri test etme gelenegine geri dondu. W201 kasa 190 E serisi uretime gecerken dayaniklilik konusunda rekorlar kirmisi. Son C serisi (W204) de bu surecten gecti. Bildigim kadariyla o zamana kadar en fazla test edilen otomobildi uretime gecmeden once, tasarimi (oranlar vs.) benziyor zaten.
1 yorum:
Ben de bayildim konsepte. Buyuk ihtimalle seri uretime gecerler, CLS platformu ustunde zaten. Uretim maliyeti kulfetli olmaz.
Ic mekan resimlerini de koy bence. Detaya verilen onem, iscilik kalitesi, malzeme kullanimi vs. mukemmel.
Mercedes 1995-2005 arasi cok bocaladi, Schremp denen capsiz CEO ve Chrysler birlesmesi cepten yedi. W140 S serisinin asiri ar-ge maliyeti nedeniyle kar edememesi sirketin felsefesini degistirmesine neden oldu. Hala ML, SLK, eskiyen SL, muhasebeciler tarafindan tasarlanmis gibi gozuken A ve B serileri gibi zayif araclari var. Ama tekrar toparlaniyor gibiler. Yeni CEO Dr Z ve biyigi otomobil gelistirilirken asiri test etme gelenegine geri dondu. W201 kasa 190 E serisi uretime gecerken dayaniklilik konusunda rekorlar kirmisi. Son C serisi (W204) de bu surecten gecti. Bildigim kadariyla o zamana kadar en fazla test edilen otomobildi uretime gecmeden once, tasarimi (oranlar vs.) benziyor zaten.
Yorum Gönder