Kasım 06, 2009

Digiturk Versin Her Maçı.


İlk kez 2 Anadolu takımının maçını izliyorum ve ciddi zevk aldım. Her zaman böyle oynuyorlarsa birşey diyemem ama canlı yayınında etkisi vardır herhalde. Bursaspor'un flaş skorlarından iyi oynadığını tahmin ediyordum, Gençlerden de Thomas Doll'dan dolayı ümidim vardı bu sene. Canlı canlı izleyince ümitlerin boşa çıkmadığını gördüm. Canlı yayına rağmen yeterince de taraftar vardı. Tabi Bursaspor olmasının etkisi bu ama, canlı yayında olsa diğer takımların maça gelen taraftarı gelmeye devam edecek. Tribünün tadını vermiyor ki TV.
Maça gelince Bursa topa sahipti ama Gençler çok pozisyon buldu. Bursapor'un golünden önce bir gol atsaydı maç farklı olurdu. Zaten Bursapor maçı 1 gol ve uzatmadaki karambolde zorladı rakip kaleyi. Genelde ortasahada takıldı.
Gençler baştan belli etti kazanmaya geldiğini. Maçın başında ya da 75.dakika da maçı koparabilirdi. 5 dakika gecikmeli attı golü Mustafa Pekdemek. Yarı sahayı tek başına geçtiği pozisyonu kaçırması da süper yavaşlığından olsa gerek. Ya da Burhan'ın daha hızlı gelmesini bekliyordu.
Ama yayının en önemli artılarından biri Hurşit ve özellikle Burhan'la tanışmam olduğu. Çektiği şutlar çok başarılıydı. Ivankov'da iyi günündeydi. Ve maçta 15'erden 30 pozisyon oldu. 3 büyüklerin maçında göremiyoruz bu kadar pozisyonu çoğu zaman. Ve 3 büyüklerin Anadolu takımları ile oynadıkları maçlarda nasıl oynadıklarını anlayamıyoruz, ya taktik gereği ya da rakibin gücünden ama bugün iyi oyuncular gördüm iki takımda da.
Yine söylüyorum Digiturk versin tüm maçları, 3 dakikaya sığmıyor bütün maç. Hem de TV etkisiyle oyuncular daha iyi oynayabilir, maçlar daha güzel geçebilir.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails